ساندویچ پانل دست دوم با توجه به این که در چه حد تمیز و سالم باشد قابل استفاده در موارد متفاوت خواهد بود.
ساندویچ پنل ها در انواع ساختمان ها اعم از اداری ، تجاری ، مسی و تفریحی کاربرد دارد. ساندویچ پانل دست دوم با توجه به موادی که در ساختارش استفاده می شود قیمت متفاوتی خواهد داشت.

قیمت ساندویچ پانل دست دوم

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ساختمانی است که امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است که این توجه ناشی از ویژگی های خاص این محصول می باشد . ساندویچ پانل ها در اغلب ساختمان ها اعم از اداری ، تجاری ، مسی ، تفریحی و … کاربرد دارد .
ساندویچ پانل ها در دو نوع پانل سقفی و پانل دیواری تولید می شوند که هر کدام دارای زیر مجموعه های متنوعی هستند . به عنوان مثال ساندویچ پانل سردخانه ای که از آن برای عایق بندی و پوشش اتاق های سرد استفاده می شود تا میزان هدر رفت انرژی به حداقل ممکن برسد .

قیمت ساندویچ پانل ها نسبت به سایر مصالح ساختمانی ارزان تر است اما روش هایی نیز وجود دارد تا هزینه ها را به کمترین میزان برساند . راه حل های مختلفی برای کاهش هزینه پانل وجود دارد مانند کاهش ضخامت فوم عایق ساندویچ پانل . راه حل دیگری که برای کاهش هزینه ساندویچ پانل وجود دارد استفاده از ساندویچ پانل یک رو ورق به جای ساندویچ پانل دورو ورق است اما ما به شما ساندویچ پانل دست دوم را پیشنهاد می کنیم .
شرکت آذربتن با استفاده از مواد درجه یک برای تولید محصولات خود باعث شده است که این پانل ها در هنگام باز کردن و جدا سازی دچار خط و خش و فرورفتگی نشوند و بتوان از آنها در پروژه های دیگر استفاده کرد .
با بهره گیری از ساندویچ پانل دست دوم برای ساخت سوله ها و انبار ها علاوه بر کاهش هزینه های ناشی از ساخت و ساز ، از کیفیت و مقاومت بالا هم بهره مند شوید .

قیمت هر مترمربع ساندویچ پانل دست دوم با توجه به مواد استفاده شده در ساخت آنها محاسبه می شود . اگر فوم عایق از جنس پلی یورتان باشد قیمت پانل بیشتر و اگر از جنس پلی استایرن باشد قیمت ساندویچ پانل کمتر می شود . دلیل این اختلاف قیمت در کاربرد و کیفیت پانل ها است . یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر قیمت ساندویچ پانل دست دوم مدت زمانی است که از آن استفاده شده است . عوامل دیگری همچون میزان سالم بودن ورق ساندویچ پانل ، ضخامت ورق ، ضخامت فوم ، جنس ورق ، دانسیته عایق و … نیز بر قیمت ساندویچ پانل دست دوم تاثیر گذار می باشد .
جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ساندویچ پانل دست دوم و زمان تحویل آن می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع : شرکت ساختمانی آذربتن


irani blog پانل ,ساندویچ ,قیمت ,استفاده ,توجه ,عایق ,ساندویچ پانل ,قیمت ساندویچ ,کاهش هزینه ,وجود دارد ,پانل وجود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طلبه سایبری یادگیری زبان انگلیسی با مانامو آپشن خودرو | استریو آرام پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان بیوکنزی و سابلیمینال فایتون قطعه صندوقچه کودکی